در حال بارگذاری
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خبر داد:

اعزام تیم درمانی خراسان شمالی به اربعین

شماره خبر : 1377 - https://asreatrak.ir/short/Vlzx8

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جواد‌الائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: تیم پزشکی ۳٠ نفره استان برای ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شود.

مسعود شمشیریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» گفت:یک تیم پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی به کربلا اعزام می شود.

شمشیریان اظهارکرد: این تیم متشکل شده از ۳۰ نفر کادر درمان است که ۲۳ مرداد ماه از بجنورد اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی افزود: تیم پزشکی اعزام شده از استان تا ۶ شهریور در کربلای معلی در موکب اصحاب خراسانی ساحه العلما، شارع الحر مستقر و به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت: این تیم، خدمات ویزیت پزشک عمومی، خدمات پرستاری ومامایی همراه دارو رایگان به زائرین ارائه می‌دهند.

 شمشیریان افزود: همچنین یک تیم درمانی جهت ارائه خدمات به زائرین پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در حصار گرمخان از سوم شهریور تا ۶ شهریور مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تیم اورژانس خراسان‌شمالی متشکل از ۱۶ نیروی متخصص با چهار دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین به مرز عراق اعزام شده است. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گفت: این کاروان تا ۲ هفته خدمات پزشکی و اورژانسی به زائران اربعین ارایه می‌دهند.

شمشیریان خاطرنشان کرد: این نیروها با استقرار در کنار جاده‌ها برای هرگونه حوادث احتمالی در آماده‌باش به سر می‌برند و این افراد تا ۲ روز بعد از اربعین نیز برای تداوم خدمات پزشکی در این مرز خواهند ماند.

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات